/  4
عنوان : همایش آموزشی مركز ملی پردازش و مبادله پستی برگزار شد
کد خبر : ۱۳۸۷۶۲
تاريخ :
 ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ 
ساعت : ۱۶:۲۴:۴۰

همایش آموزشی مرکز ملی پردازش و مبادله پستی برگزار شد

 

همایش آموزشی کارکنان واحدهای اجرایی مرکز ملی پردازش و مبادله پستی روز یکشنبه در سالن مهر  این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، معاون برنامه ریزی پشتیبانی و توسعه مدیریت در این همایش آموزشی که با حضور احمدی معاون فنی و بازرگانی مدیر عامل، قنبرزاده مدیر کل مرکز ملی پردازش و مبادله پستی و مقصودی مدیر کل پست استان تهران برگزار شده بود، هدف از گردهمایی را بررسی و آموزش اهداف کیفی، صیانت و امانتداری مرسولات پستی عنوان کرد.

احمدزاده ضمن تقدیر از زحمات کارکنان مرکز ملی پردازش و مبادله پستی در سال 96 که سرعت و دقت و امنیت را اولویت اصلی خود قرار داده بودند، افزود: امسال به دلیل حضور دو اپراتور بخش خصوصی، سال پرتلاش تری را نسبت به سالهای گذشته خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید به صورت متحد رونق هر چه بیشتر شرکت و افزایش سطح درآمد را در دستور کار قرار دهیم، تاکید کرد: تحقق این هدف مستلزم آن است که همه فعالیت ها به سمت مشتری مداری سوق پیدا کند.

معاون برنامه ریزی پشتیبانی و توسعه مدیریت در خصوص بحث معیشتی همکاران نیز گفت : بهبود وضعیت معیشتی همکاران دغدغه اول مدیر عامل است به همین دلیل در شش ماه دوم سال 96 شاهد افزایش خدمات بیمه ای همکاران بودیم.

احمدزاده با تاکید بر اینکه  اعتماد مردم بزرگترین سرمایه شبکه پستی کشور می باشد، اظهار داشت: در سال جدید اصلاحات و شفاف سازی را در دستور کار خود قراردادیم و درصددیم تا با مدیریت بهینه و چابک سازی شبکه، مراکز هزینه به مراکز درآمدزایی بدل شود.

وی همچنین به اهمیت موضوع آموزش اشاره کرد و گفت: آموزش یکی از موضوعات اصلی شبکه و  مبنای توسعه و آشنایی بازار است به همین جهت می بایست امسال با جدیت بیشتری دنبال شود.

او در ادامه افزود: انضباط مالی و زیبا سازی فضاها از  دیگر مواردی است که می بایست در دستور کار قرار گیرد.

معاون فنی وبازرگانی نیز در این همایش گفت: با وجود بازار ارتباطات و دانستن سهم بازار از شبکه پستی و همچنین تدوین برنامه های جدید رقابت خوبی با اپراتورهای بخش خصوصی خواهیم داشت.

احمدی با اشاره به اینکه آنچه برای مشتری مهم است اصل کیفیت است، به همین خاطر ما باید تامین نیاز مشتریان توجه ویژه ای داشته باشیم، افزود: برای اینکه بتوانیم مشتری بیشتری جذب کنیم  و اهداف شرکت را محقق نماییم باید معیشت کارکنان را با نیز همسو با پیشبرد اهداف، بهبود بخشیم.

وی با اشاره به اینکه مرکز ملی پردازش و مبادلات پستی یک موجودیت جدی و منحصر به فرد در شبکه کشور می باشد، اظهار داشت: ما باید در سایه امنیت و ارتقا کیفیت و همچنین گروه بندی های آموزشی طوری فعالیت نماییم تا بهره وری لازم را محقق نماییم.

او خاطر نشان کرد: یکی از موضوعات جدی در پیشبرد اهداف این است که همکاران بدانند چه اقداماتی در پیشبرد این اهداف در حال انجام است، تا با همفکری و همدلی خود ما را در انجام این اقدامات یاری رسانند .

احمدی در ادامه افزود: رویکرد شرکت به سمت جذب بازار امانات سوق پیدا کرده است بنابراین برای موفق شدن در  این بازار، باید فضای کافی و مناسب را در مرکز پردازش و مبادلات پستی به کمک تمامی همکاران و نرم افزارها فراهم آوریم.

قنبرزاده مدیر کل مرکز ملی پردازش و مبادله پستی نیز در این همایش گفت: با حضور دو اپراتور قطار رقابت به حرکت در آمده و برای حفظ مشتریان می بایست در بحث کیفیت، تسریع در ارسال مرسولات و پیگیری سرنوشت تک تک آنها حساسیت داشته باشیم و این حساسیت را به زیر مجموعه خود نیز منتقل نماییم.

در پایان با حضور مدیران ارشد شبکه، با اهدای لوح تقدیر از همکاران برتر واحدهای اجرایی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

 

 

 

 

 


نمایش تعداد بازدیدها : 1066

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران است.

DOURAN Portal V4.0.4.0

V4.0.4.0