عنوان : بیانیه پایانی همایش هم اندیشی‌مدیران شركت ملی پست
کد خبر : ۱۴۳۲۲۶
تاريخ :
 ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ 
ساعت : ۱۷:۲۲:۲

بيانيه پایانی همايش هم انديشي‌مديران شركت ملي پست

 

همایش هم اندیشی مدیران شرکت ملی پست بعد از ظهر امروز چهارشنبه هفدهم مرداد ماه با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در متن این بیانیه آمده است:

با اذعان بر شعار هميشه همه جا با پست ايران از خداوند بزرگ و متعال مدد مي‌خواهيم در راستاي تحقق اهداف عاليه شركت متبوع ما را ياري نمايد تا بتوانيم با عزمي استوار و درك شرايط و آمادگي در ايجاد نقش، براي بالندگي سازمان خود، نسبت به رعايت اصول اين بيانيه و موازين آن متعهد باشيم، براستي كه اين همايش فرصتي را فراهم آورد تا يكبار ديگر هويت جمعي و سازماني خود را با مباهات  تمام مرور نمائيم. بدون شك جايگاه و آينده شركت ملي پست در گرو زحمات و تلاش كاركناني است كه جمعي به افتخار بازنشتگي نائل، گروهي ديگر شاغل و در حال خدمت هستند و گروهي از فرزندان اين سرزمين نيز در آينده مسئوليت‌هاي اين شركت را بر عهده خواهند گرفت، لذا در ميثاقي جمعي ، خود را به اجراي موارد ذيل ملزم و متعهد مي‌دانيم.

 

1. عدم جذب نيرو و استفاده از توان بخش خصوصي در صورت لزوم و با رعايت تشريفات مربوطه

2. ضرورت بازنشستگي كاركنان بلافاصله پس از 30 سال بدون قيد و شرط

3. مديريت در مصرف حامل‌هاي انرژي

4. انتخاب پيمانكاران بر اساس ضوابط و مقررات

5. چابك سازي واحدهاي ستادي

6. عدم بكارگيري موزعين در ساير پستهاي سازماني

7. تعيين تكليف مطالبات مشكوك الوصول و وصول سريع مطالبات

8. رعايت آئين نامه هاي معاملات مالي، استخدامي و رفاهي

9. پيگيري مفاد مربوط به اساسنامه در شوراي اداري استانها در جهت عملياتي نمودن آن و ارائه گزارش به ستاد

10. الزام به رعايت قانون برنامه پنجساله ششم توسعه و اسناد بالا دستي، با توجه به برنامه اجرايي كه از سوي ستاد تهيه و ابلاغ گرديده است

11. الزام به استفاده از دستگاههاي POS در واحدهاي پستي

12. الزام به استفاده از M.POS جهت بهبود كيفيت خدمات پستي

13. شفافيت در ارائه ترافيكهاي اخذ شده در سطح شبكه پستي و انطباق با واقعيت جهت قيمت تمام شده

14. ثبت به موقع اطلاعات املاك در سامانه سادا

15. كنترل و انطباق اعتبار اختصاص داده شده با هزينه هاي انجام شده

16. رعايت ضوابط قراردادي در كليه قرادادها از حيث كسورات قانوني

17. GNAF يكي از پايه‌هاي اساسي اجراي دولت الكترونيك است، لذا ضمن تاكيد مجدد بر تسريع در اجراي پروژه‌ها و بهره‌برداري عملياتي از سرويسهاي مكان‌محور شركت ملي پست در اسرع وقت صورت پذيرد.

18. سيماك يكي از پروژه‌هاي اولويت‌دار اقتصاد مقاومتي است، ضمن تاكيد بر تسريع پياده سازي پروژه، پيگيري و ايجاد سرويسهاي اررش افزوده در استانها مورد تاكيد است.

19. كدپستي تنها بانك اطلاعات مكاني كشور است كه يكي از شاخص‌هاي اجراي دولت الكترونيك محسوب مي‌شود.لذا جمع‌آوري اطلاعات دقيق و بكارگيري صحيح آن در فرايندهاي پستي كه باعث ايجاد ارزش افزوده فراوان خواهد شد موردتاكيد مي‌باشد.

20. نرم‌افزارها، و سامانه‌هاي نرم افزاري دارائيهاي شركت ملي پست بوده لذا بهره‌برداري بهينه از نرم افزارهاي عملياتي و مديريتي نظير گزارهاي مديريتي مورد تاكيد است.

21. فناوري اطلاعات، زيرساخت فرايندهاي عملياتي پستي است، لذا ضمن تاكيد بر توسه زيرساختهاي فناوري اطلاعات، بر استفاده بهينه از تجهيزات و زيرساختهاي فناوري اطلاعات تاكيد مي‌گردد.

22. بر حفظ و نگهداري نيروهاي انساني متخصص در حوزه فناوري اطلاعات كه سرمايه شركت ملي پست است تاكيد مي‌گردد.

23. با توجه به ضرورت وجود اطلاعات و آمار دقيق بازنگري و اصلاح سامانه در چارچوب تصميمات كارگروه مديريت اطلاعات شركت پست مورد تاكيد است.

24. با توجه به الزام دولت مبني بر اجراي پروژه قيمت تمام شده و ضرورت اجراي سريع اين پروژه همكاري جدي و بموقع همه واحدهاي اجرايي مورد تاكيد است.

25. اعتماد عمومی آحاد مردم به امانتداری پست و سابقه بی نظیر و نیک تاریخی شرکت ملی پست، ارزشمندترین دارایی این شرکت است و همه مدیران و کارکنان متعهد خواهند بود همه تلاش خود را برای خلق آینده ای متفاوت و برندی فاخر بکار گیرند. 

26. «ارتقای کیفیت» و «طراحی سرویس های جدید» مبنی بر انتظار و نیاز مشتریان و جذب حداکثری ترافیک های پستی جامعه اولویت اصلی شرکت خواهد بود. همه استان ها قوی ترین، توانمندترین و با دانش ترین افراد زیرمجموعه خود را برای شنیدن صدای مشتری و برنامه ریزی و عمل در این دو حوزه بکار خواهند گرفت. تمامی کارکنان شبکه پستی در هر شرایطی در مقابل مشتریان پاسخگو خواهند بود.

27. جریان اطلاعات در همه حوزه های شرکت به عنوان رگ حیاتی و مبنای تصمیم گیری شرکت تلقی می شود که همه مدیران ستادی و اجرایي برای تحقق اصل صحت و دقت و سرعت در این جریان متعهد خواهند بود.

28. ارتقاء بهره وری در مجموعه شرکت ملی پست به عنوان یک هدف استراتژیک و جدی تلقی می شود و همه واحدها و حوزه های ستادی و اجرایی با اولویت و جدیت، الگوی پرداخت بر مبنای عملکرد (PFP) را پیاده سازی می کنند.

29. مدیران شرکت ملی پست نسبت به عملکرد نیروی انسانی زیرمجموعه خود مسئول اند و تمام تلاش عملی خود را برای ارتقاء انگیزش، آموزش و شنیدن صدای کارکنانشان خواهند گذاشت.

30. نگاه سیستمی، هوشمندسازی و استفاده حداکثری از فناوری، الگوی اصلی شرکت ملی پست در بهینه سازی و توسعه همه فرآیندها خواهد بود.

31. شرکت ملی پست وظیفه خود می داند از همه ظرفیت ها و قابلیت های خود برای ایجاد ارزش افزوده و خدمت رسانی بهینه به آحاد جامعه استفاده نماید و در این راستا تمرکز بر خلق ایده های نوآورانه و حمایت از استارتاپ های حوزه صنعت پست در کشور در دستور کار شرکت خواهد بود.

32. بازنگري در نحوه انتخاب كارشناسان روابط عمومي استانها و مناطق پستي بر اساس ارزيابي‌هاي انجام شده و با نظر دفتر روابط عمومي با توجه به شاخص‌هاي مطرح شده در همايش

33. حضور فعال و عضويت مديران و 50% كاركنان استانها و مناطق در پيام‌رسان‌هاي داخلي تا پايان سال و نظارت بر محتواي بارگذاري شده

34. ارائه برنامه در خصوص تقويت برند و برندينگ در شركت ملي پست با همكاري حوزه فني و بازرگاني


تعداد بازدید : 1811

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران است.

DOURAN Portal V4.6.1.0

V4.6.1.0