• ساعت : ۱۴:۲۷:۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 1153
  • کد خبر : ۱۴۹۹۳۶
توسعه خدمات بانكی در منطقه پستی شمال غرب تهران
مدیر منطقه پستی شمال غرب تهران از ایجاد تنوع و گسترش خدمات بانک ها در این منطقه و خروج از ارایه خدمات تک محصولی خبر داد.

توسعه خدمات بانکی در منطقه پستی شمال غرب تهران

مدیر منطقه پستی شمال غرب تهران از ایجاد تنوع و گسترش خدمات بانک ها در این منطقه و خروج از ارایه خدمات تک محصولی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، عبدالرضا جنتی عطایی با اشاره به اینکه تا سال 96، بیشترین درآمد و ترافیک منطقه شمال غرب مربوط به ارایه خدمات ناجی پاس بود، افزود: امسال این منطقه با انعقاد قرارداد با بانک های مهراقتصاد، توسعه تعاون، سپه و کشاورزی و انجام خدمات اجرایی آنها؛ از ارایه تک محصولی خدمات خارج خواهد شد. 

وی با تاکید بر ضرورت مشتری مداری در ارایه خدمات متنوع و توسعه بازار پست، اظهار داشت: امسال باجه های تجاری در چند مرکز خرید تهران از جمله مرکز کامپیوتر ایران، ولیعصر و بازار کامپیوتر رضا؛ به منظور قبول و ارسال مرسولات واحدهای تجاری این مراکز راه اندازی شد.

مدیر منطقه شمال غرب، مهندسی مجدد در واحد توزیع امانات شهرک غرب در راستای ایمن سازی شرایط توزیع امانات از طریق بخش خصوصی، تعریف خطوط جدید جمع آوری و توزیع در راستای بهینه سازی زمان توزیع و جمع آوری مرسولات از واحدهای قبول و انتقال به مرکز ملی پردازش را از دیگر اقدامات این منطقه در راستای بهبود کیفی خدمات رسانی در سال جاری عنوان کرد.

وی افزود: علاوه بر موارد یاد شده، تعیین مسئولین سنجه های کیفی و برگزاری جلسات متعدد ماهیانه به منظور بررسی وضعیت کیفی منطقه و ارائه راهکارهای مؤثر شناسایی نقاط ضعف فرآیندی و تقویت نقاط قوت واحدها، تسری دیدگاه های مسئولین ارشد شرکت در زمینه لزوم جذب حداکثری درآمد در کنار رضایت مشتریان به صورت آبشاری به پایین ترین لایه های واحدهای قبول در دفاتر دولتی و برگزاری جلسات هم اندیشی و تشریک مساعی با مسئولین دفاتر پیشخوان دولت نیز در این راستا انجام شده است.

جنتی عطایی در  رابطه با برنامه های پیش روی منطقه شمال غرب در سال 98 در راستای تحقق هدف افزایش ترافیک و درآمد، کاهش هزینه ها و ارتقا شاخص های کیفی نیز گفت: با توجه به مشکلات منطقه به دلیل کاهش مرسولات خودرویی (به دنبال مشکلات محدودیت های راهور ناجا در تولید محصولات) و بالطبع کاهش درآمد در سال جاری؛ توسعه خدمات باجه ای و قراردادی، کاهش هزینه های غیرپرسنلی، افزایش شاخص های کیفی  منطقه و بهبود تعاملات داخلی ادارات و واحدها به منظور جبران رشد منفی و رسیدن به رشد مثبت در ماه های پایانی امسال در دستور کار قرار گرفت، که سال آینده نیز همین روند دنبال خواهد شد . 

 

 

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران است.

آخرین بروزرسانی سایت : 1397/12/28 14:20
V5.2.1.0