• ساعت : ۱۲:۲۹:۴۳
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 904
  • کد خبر : ۱۵۲۴۳۴
فراخوان شناسایی شریك تجاری درگاه فروش اینترنتی
شرکت ملی پست برای انتخاب شریک تجاری در حوزه تجارت الکترونیک فراخوان داد.

فراخوان شناسایی شریک تجاری درگاه فروش اینترنتی

 

شرکت ملی پست برای انتخاب شریک تجاری در حوزه تجارت الکترونیک فراخوان داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، این شرکت در نظر دارد به ‌استناد بند 11 ماده 5 اساسنامه با موضوع "نظارت بر قبول، حمل و رهسپاري و توزيع كليه مرسولات خريد و فروش اينترنتي و همچنين مديريت وجوه حاصله در سطح داخلي و بين‌المللي (درگاه)"، به ‌منظور تحقق شاخص‌هاي سرعت، دقت و امنيت مطابق استانداردهاي تعيين شده، "تولید و بهره‌برداری از سامانه‌ی جامع تجارت ‌الکترونیک" را با مشارکت بخش خصوصی گسترش دهد.

براساس فراخوان اعلام شده از سوی پست، در این مشارکت تأمین و ارائه زیرساخت‌های نرم‌افزاری بر عهده شرکت‌کننده و بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه کسب و کار بر عهده طرفین است.

بر همین اساس، از شرکت های فعال در این حوزه دعوت می شود، مدارک و مستندات خود را حداکثر ظرف 14 روز کاری از تاریخ انتشار (98/5/6) ارائه دهند.

برای دسترسی به متن فراخوان اینجا را کلیک کنید.

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران است.

آخرین بروزرسانی سایت : 1398/06/27 19:39
V5.3.12.0