• ساعت : ۱۲:۳۴:۵۷
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 1121
  • کد خبر : ۱۵۲۴۳۵
فراخوان شناسایی شریك تجاری در سرویس مركز تماس مشتریان شركت ملی پست
شرکت ملی پست، سرویس "مرکز تماس مشتریان" را به بخش خصوصی واگذار می کند.

فراخوان شناسایی شریک تجاری در سرویس مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست

 

شرکت ملی پست، سرویس "مرکز تماس مشتریان" را به بخش خصوصی واگذار می کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، براساس فراخوان این شرکت "ایجاد و بهره‌برداری از سامانه‌ی مرکز تماس مشتریان" برون سپاری خواهد شد.

در فراخوان اعلام شده از سوی پست، در این مدل مشارکت، تأمین و ارائه زیرساخت‌های نرم‌افزاری بر عهده شرکت‌کننده، بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه کسب و کار بر عهده طرفین است.

بر همین اساس، از شرکت های فعال در این حوزه دعوت می شود، مدارک و مستندات خود را حداکثر ظرف 14 روز کاری از تاریخ انتشار (یکشنبه 98/5/6) ارائه کنند.

برای دسترسی به متن فراخوان اینجا را کلیک کنید.

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران است.

آخرین بروزرسانی سایت : 1398/07/24 16:54
V5.3.12.0