• ساعت : ۱۱:۲۶:۱۴
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 1070
  • کد خبر : ۱۵۸۴۹۹
استان ایلام صدرنشین كیفیت در كشور است
مدیر کل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست گفت: استان ایلام در ارزیابی شاخص های کیفی 9 ماهه امسال، در بین 36 استان و منطقه پستی تهران،...

استان ایلام صدرنشین کیفیت در کشور است

 

مدیر کل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست گفت: استان ایلام در ارزیابی شاخص های کیفی 9 ماهه امسال، در بین 36 استان و منطقه پستی تهران، موفق به کسب رتبه نخست شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، محمد اخلاقی با اشاره به اینکه این استان با کسب میانگین 84.17 امتیاز از مجموع یکصد امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفته است، افزود: در این ارزیابی، استان های آذربایجان شرقی و اصفهان به ترتیب با کسب میانگین 83.79 و 83.46 در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

وی شاخص های ارزیابی عملکرد کیفی را شامل پنج شاخص کلی به همراه تعدادی زیرشاخص عنوان کرد و تصریح کرد: مدت سیر مرسولات پستی، انطباق کیفی خارجه، انطباق کیفی داخله با نگاه فرایندی، انطباق کیفی داخله با نگاه مشتری و میزان رضایت مشتریان، معیارهای اصلی این ارزیابی به شمار می آیند.

او با تاکید بر اینکه ارزیابی عملکرد ماهیانه شاخص های کیفی، رقابت سازنده ای را در بین واحدهای اجرایی ایجاد کرده است، افزود: هر ماه پس از ارزیابی شاخص ها، واحدهای اجرایی برتر مشمول مکانیزم های تشویقی شده و برای استان ها و مناطق پایین جدول و دارای عملکرد ضعیف تر، جلسات توجیهی با هدف بررسی مشکلات و چالش های موجود و ارایه راهکارهای مناسب به منظور بهبود کیفیت خدمات با حضور کارشناسان مربوطه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

مدیر کل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان پویایی شاخص های مورد ارزیابی کیفیت را یادآور شد و گفت: تمامی شاخص ها و زیرشاخص های کیفی به صورت مستمر به لحاظ کارایی و به روز بودن مورد بازنگری قرار می گیرد.

برای مشاهده جدول ارزیابی عملکرد 9ماهه کیفیت اینجا را کلیک کنید.

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران است.

آخرین بروزرسانی سایت : 1399/01/18 09:01
V5.5.5.0