• ساعت : ۱۰:۲۴:۷
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 558
  • کد خبر : ۱۶۴۲۴۱
    /  4
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست:
اعتماد مردم اعتبار ماست
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در جلسه شورای اداری پست استان آذربایجان‌غربی اعتماد مردم را عامل ثبات، موفقیت و اعتبار پست ارزیابی کرد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست:

اعتماد مردم اعتبار ماست

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در جلسه شورای اداری پست استان آذربایجان‌غربی اعتماد مردم را عامل ثبات، موفقیت و اعتبار پست ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این جلسه که عصر روز گذشته با حضور مجید‌فرخی‌مقدم مدیرکل پست استان آذربایجان غربی، معاونان و کارشناسان واحدهای مختلف ستادی در این اداره کل برگزار شد، علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، رضایت‌مندی مشتریان را اساس و شالوده موفقیت پست در عرصه رقابت دانست.

وی با اشاره به طرح تحول پست (ستاپ)، مهندسی عملیات و اصلاح فرآیند ها را از مزایای اصلی این طرح عنوان کرد و افزود: با نظارت و بازنگری در سرویس‌ها و فرآیند خدمات ارائه شده با نگرش افزایش سرعت و کیفیت، می‌توان رضایت‌مندی مشتریان را بیش از پیش جلب کرد.

زرگوش ادامه داد: ایجاد سرویس‌های نوین مبتنی بر استفاده از فناوری روز، گام دوم این طرح است که می‌تواند مطالبات به حق مردم از شبکه پستی را تحقق بخشیده و زمینه جذب ترافیک پنهان مرسولات پستی را نیز فراهم آورد.

وی با بیان اینکه رضایت مشتریان وابسته به انگیزه کارکنان است خاطرنشان کرد: تمامی سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت، در گرو اجرای کامل توسط کارکنان است و به همین دلیل تلاش ما بر حفظ و ارتقای انگیزه همه همکاران متمرکز است.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، هدفمند شدن پرداختی‌های کارکنان را گامی در راستای عدالت دانست و اضافه کرد: با کاهش اضافه‌کار که مبتنی بر حضور فیزیکی است، در صدد هدفمند کردن پرداختی‌ کارکنان بودیم که با اجرای طرح پرداخت بر مبنای عملکرد (PFP) در بین موزعین، امیدواریم زمینه رضایت نسبی کارکنان محقق شود.

در ادامه این جلسه مجیدفرخی مقدم مدیرکل پست استان آذربایجان غربی گزارشی از عملکرد این اداره کل ارائه کرد و کارشناسان واحدهای ستادی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران است.

آخرین بروزرسانی سایت : 1399/05/20 16:33
V5.5.5.0