شنبه, 31 خرداد 1404
بازگشت به سایت اصلی شرکت ملی پست
دفتر مدیریت کیفیت و ارتباط با مشتریان
صفحه اصلي
مستندات
اطلاعات همکاران
تلفن های تماس
معرفی مدیران
صفحه اصلي
مستندات
اطلاعات همکاران
تلفن های تماس
معرفی مدیران
1
دسته بندي اخبار
همه
آرشيو اخبار
وزیر ارتباطات در نشست مدیران پستی سراسر کشور:
شرط ارزشمند تحول در پست، رسیدن منافع آن به مردم است/ لزوم پیوستن مجموعه پست به ابر دولت
تاريخ وقوع
:
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
۰۸:۰۶
|
تعداد بازدید
:
۱۱
وزیر ارتباطات در نشست مدیران پستی سراسر کشور، با تأکید بر اینکه حمایت از طرحهای تحولآفرین زمانی ارزشمند است که منافع آن به مردم برسد، خواستار استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود برای افزایش رضایت ...
با هدف تبیین برنامههای راهبردی و عملیاتی؛
همایش سراسری مدیران شركت ملی پست آغاز شد
تاريخ وقوع
:
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
۰۸:۰۳
|
تعداد بازدید
:
۱۰
همایش سراسری مدیران شبکه پستی امروز شنبه دهم خرداد با هدف تبیین برنامههای راهبردی و عملیانی شرکت ملی پست و تقویت تعاملات بین سازمانی در توسعه کاربست جینف با حضور معاون وزیرارتباطات و مدیرعامل و ...
با حکم مدیرعامل؛
علیاكبر خانی سرپرست دفتر مدیریت كیفیت و حمایت از مشتری پست شد
تاريخ وقوع
:
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
۰۷:۵۸
|
تعداد بازدید
:
۱۸
طی حکمی از سوی محمد احمدی، مدیرعامل شرکت ملی پست و در مراسمی که با حضور محمدرضا پاکدل، عضو هیات مدیره برگزار شد، علیاکبر خانی بهعنوان سرپرست دفتر مدیریت کیفیت و حمایت از مشتری این شرکت معرفی شد.
آرشيو اخبار