استراتژی ها و سیاست های دستگاه در حوزه دولت الکترونیکی

سیاست های دستگاه در حوزه دولت الکترونیک با محوریت کمیته توسعه دولت الکترونیک در شرکت ملی پست :

  •  تهیه برنامه عملیاتی توسعه خدمات الکترونیک دستگاه شامل : اهداف، اولویت ها، زمان بندی در سه سطح اطلاع رسانی، تعاملی، تراکنشی و پیشنهاد آن به کمیسیون راهبری دولت الکترونیک و راهبری استقرار آن پس از تصویب
     
  •  برنامه ریزی برای مستند سازی و تهیه شناسنامه خدمات الکترونیک دستگاه وراهبری اجرای برنامه
     
  •  تعیین اولویت برای اصلاح فرآیندهای سرویس گرا مبتنی بر نقشه فرآیندهای دستگاه در حوزه دولت الکترونیک
     
  •  تصویب راهبردها وبرنامه توسعه دسترسی مردم به ارایه خدمات ازطریق دفاتر پیشخوان ، مجتمع های خدمات اداری و....
     
  •  راهبری ونظارت بر پورتال ودرگاه های خدمات رسانی دستگاه وارزیابی مستمر
     
  •  مدیریت تعامل دستگاه با سایر دستگاه های اجرایی برای ایجاد پنجره واحد خدمات مشترک – اتصال دستگاه به پنجره هوشمند خدمات دولت وپیاده سازی سامانه پنجره واحد شرکت ملی پست به آدرس my.post.ir
     
  •  راهبری اجرای آموزش مدیران، کارکنان و کارشناسان واحد فناوری اطلاعات دستگاه
     
  •  راهبری اجرای برنامه فرهنگ سازمانی وتوانمند سازی مردم در استفاده از خدمات الکترونیکی
     

تاریخ بروز رسانی : 1403/08/10

 

6.1.15.0
گروه دورانV6.1.15.0